петък, 9 септември 2016 г.

Генералът декорира уикенд-а ми с N кила червени чушки



Ех! Девети Септември ...:) Преди 30-на години щеше да е празничен ден, обаче хич не ми липсва :).

Петък е, и Варна пак е хит на сезона. И има "геометричен център на града" ... явно не е математик, а кмет, или подобно на кмет, нещото, което говори. Да! Кмет е! Удовлетворена съм. Затова няма да ставам кмет. Особено на Варна.

Генералът декорира уикенд-а ми с N кила червени чушки, след малко ще разбера колко, и тъкмо ще си дочета книгата, докато чушкопеците, тези високотехнологични съоръжения, сваряват екозеленчука и унищожават витамините.Всъщност двата единични го пекат, а тройният ги вари.


Последното е моят бунт срещу "Баба ще изпече чушките, да имате витамини за зимата, дядо!".

Има ли опасен оцет на пазара... мед за подхранване, косата изглежда блестяща с намалени цени на продукти на Цуби-дуби-дууу. Двойно повече (!) интернет с Мкотел алабала сърф и имодиум инстант#безЛекарскоПредписание ! Хайде Да идват Тез Чушки! #СъбудиСе с Нов декор - една масичка, която мяза на портокал, отрязан на две и после перпендикулярно пак на две, и парченцата леко раздалечени! Обаче се хвалят хората.

Чушки! Виждам ги .. А! (Една торба,) Няма проблем!
Коварна реплика на нищо неподозиращия Геш: Да! Не са много само това и това ... и забелязвам втората Торба, която тутакси като черна дупка поема позитивните ми мисли и времето ми!

Хайде, че писаното слово трансферира емоции :)) Стига толкоз!

Към Офисите о'парии презрени! Към о'фисите о!роби на Фейсбук! Много ми харесва О да има апостроф. Изглежда аристократично.

:)) Утре ще снимам, докато Гешче финализира едно помещение на първия етаж от Базов Лагер 2, коварните черита, които са по-коварни, по-държеливи и плодовити от БиволскотоСърце. Доматите са храната на индианците. А чушките са магически камъни, скъсяващи времевия континиум.

:) Лек ден! Да! :) А! И да започвате изреченията по-често с да-да, вместо не-не :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар