петък, 22 май 2009 г.

дамски превръзки, 8 вида бира и Карелия Слим в Смехурково


Луна и лампа нас чакъл. Вдясно е луната.

ако някой си представя, че късните магазини са екстра за големите населени места, смешно наречени градове, то се лъже.

В най-смешното село на света - Тръстиково има цели два късни магазина, само в горната махала, в която е обора на Нана

природоназначени нужди карат префинената ми персона да отскочи притеснено до Магазина на Ценка (може и да е цанка) и да зададе деликатния въпрос за наличието на дамски превръзки.

за мое щастие не се налага да описвам, че артикулът освен по БулСат съществува и наяве

пухкавата дама, около 62-65 годишна, де факто е хем магазинерка, хем собсвтеничка.
на въпроса ми, казва смутено "хм, чакай! тук има няколко, ама те са много малки"
Много малки означава, сгънато на три в едни розови пликчета, демек нормално големи always, но продавани на парче.

Женската публиката в Тръстиково в голяма степен е излязла от възрастта на Събитията, а тази част и е с дата "периодът на лиглина".

Даже една сватя ми разказа, как като били малки и имали определени моменти - за тях имали едни сшити парцалчета дето ги ползвали и после ги перяли.

Иначе в Магазина има около 30 вида цигари, сред които модерната карелия слим
има следните видове бира (ледено студена без майтап):
шуменско
шуменско втори тип
астика
ариана
още един вид ариана
каменица
старопрамен,
бургаско
стела артоа,
други
Следващия път ще си купувам дамски превързки от Метро

има дори и ECHO за миене на съдове, с балсам

Между другото, процесът на изхвърляне на бурени от двора в бунището. както нареди майка ми, доведе до пукане на гума на двутонния ни автомобил
Обадих и се да не се притеснява, че закъсняваме и тя зарадвано, ми каза: "Пукнахте гума! Е, ми много хубаво! Можете да останете докато я оправите, с което височайшото ни присъствие в село придоби съвсем, ама съвсем селски характер
не разбрах защо, но тя много се зарадва, че ни е споходила такава неприятност, може би, защото мисли, че несгодите на готиния ми ИТ живот са малко.

след малко ще и се обадя да и кажа, че сме се оправили
и тръгваме обратно към Голямото Село

Няма коментари:

Публикуване на коментар