понеделник, 10 ноември 2014 г.

на 5-тия ден от втория месец на пътя ми към Политиката



Приятели и сподвижници! :)) За всички мои Реални приятели, които безкрайно притеснено и свенливо ме звънят, пишат и питат за политиката - ::)) Този пост го посвещавам на едно момиче (Нес Тур България). Тя се бори с всичко, с което се борим, пробва различни неща и върви напред, най-малкото ще тръгне, но със сигурност е заела летящ старт. Тя е наш клиент, и днес плахо (по скайп ме помоли за нещо), притеснена да не наруши спокойствието на моята ВИП персона.

НЕ, не се занимавам с политика!
Не, не съм член на нито една партия и сдружение, освен на Съюза на математиците в България, и на няколко групи във фейсбук, да и на Ротари.
Не, не съм в Народното събрание като депутат, или друга длъжност.


Седя си в дома, в офиса, или на село, забавлявам се с приятели и колеги, и най-вече със забавното си семейство (което странно, независимо от професиите ни е цялото в България, засега). Правя туршии, компоти, бъркам лютеница (никога не съм яла такава), плевя двора, разсаждам, като не ме мързи - бърша праха, правя гювечи, но всички тези занимания, разказани в контекста на смешната ни епоха звучат така, както биха звучали от Трибуната. :))

И всичко това на 10 Ноември, на 5-тия ден от втория месец на пътя ми към Политиката.

Какво си спомням от предишния 10-ти Ноември - след малко :)) Лек и усмихнат ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар