Старите търговци знаят, че дюкян се строи на кьоше, та да идват клиентите от две страни.
Бизнесът на нашето съвремие знае, че освен логистиката, местоположението на магазина и офиса, важен елемент е и персоналът. Три компонента, които със сигурност са задължителни за успешен търговски обект. Останалите компоненти ги загърбваме, защото дотук само на предприемача му се завива свят.
До преди няколко месеца аналогът на бизнеса в Бургас приемаше наличието на Интернет сайт (както популярно наричат виртуалния офис) като забавлението на съседчето.
Кризата има и добри страни, конвенционалният бизнес помъдрява и започва да се вслушват в онова, което доскоро се струваше рекламна кампания на уеб базираните фирми, занимаващи се с виртуална логистика.
В случая не става въпрос за евтино решение. Това, което ще разкрием постепенно е далеч от евтиното.
Пишем само за няколко дребни предимства:
- годишният „наем” за хостинг и домейн са колкото половината от месечния наем на търговски обект на главната улица в Бургас. При това класен хостинг.
- на един хостинг могат да се сложат повече от един обект – офис, магазин, склад. А може и 10 магазина. В този смисъл спокойно един търговец на фитнес уреди да речем може да създаде магазин за велоергометри, магазин за крос тренажори, магазин за професионални кардио уреди и т.н. Нещо, което в реалността по принцип не се прави. Напротив – в реалността се наблъскват бабини гащи до компютъризиран гладиатор – каквото и да значи последното
- сигурността (охраната на обектите ) е част от хостинг-а, Екип от професионалисти се грижи за защитата и така се избягват съмнителните охранители, дядовците с газови пистолети, джебчиите, и подобни набези. Митове са „хакерите”, които ще унищожат съдържанието на сайта. Хакерските атаки са елемент на друг тип набези. Дори да се унищожи част от информацията – тя лесно се възстановява от архив-а, който всеки нормален хостин доставчик осигурява. Трябва да се внимава, защото множество малчугани на възраст от 15 до 23-24 години предлагат хостинг на домашните си компютри. В този случай никой не може да помогне нито на собственика на сайта. Нито на онези, които са посетили сайта и невнимателно са оставили важна инфромация там – особено инфо за кредитни карти, пари, банкови сметки и други.
- Предимство е непрекъсваемостта на работа в интернет. Един обект в Интернет работи 24 часа 7 дни в седмицата. И никой не може да ви каже „копче”, затова, че се нарушават наредби, разоредби, или комщиите се оплакват . Важно: не се налага затваряне на обектите, ако трябва да се преместят на друго място, да се пребоядисат, да се актуализират и т.н.
- Съществено и важни положение е, това, че собственикът н уеб базиран бизнес има шанса да обучи един единствен – високо-квалифициран екип и с него дауправлява всички създадени по-горе мазгазини. Този единствен екип управлява всички обекти, поради простата причина, че всички обекти са концентриране на едно място, при това, може да се се използват от т.нар mobile workers – отдалечени (мобилни) работни места. Не трябва „мобилен” да се смесва с нещо по телефона. Мобилен, означава, че технологията за обслужване на уеб обект е такава, че служителят не е ограничен с това къде ще е работното му място, в каква част от денонощиято ще работи, и др.
- Наличието само на един екип, поради особеностите на мрежата, и възможостите за регистрация на всяко от събитията води до по-добра статистика и невъзможност на членовете на екипа на маркират само, когато го наблюдавате.
- Можество други гъдели предлага трансформацията, но те са за по-любопитните.
Продължава в следващият брой .,..
из сайта на фирма за уеб дизайн и уеб програмиране
неделя, 1 февруари 2009 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар